با تخصص در موتورها گاز سوز، دیزل و توربینها و همچنین تجربه در ادغام سیستم های مختلف CHP، شرکت بهره وری انرژی دشت خاوران (ِDashtkhavaran Energy Productivity Co) متعهد به ارائه نتایج استثنایی برای پروژه ساخت و ساز شما می باشد.

 

در زمینه ساخت قادر به ارائه خدمان زیر خواهیم بود:

  • انتخاب و آنالیز سایت:

اولین قدم مهم در هر پروژه نیروگاه CHP، انتخاب محل ایده آل برای حداکثر بازده و اثربخشی است. کارشناسان ما تجزیه و تحلیل دقیق سایت را برای ارزیابی عواملی مانند موقعیت مکانی، دسترسی، تأثیرات محیطی و نزدیکی به منابع انرژی انجام می دهند که ما را قادر می سازند به بهینه سازی عملکرد نیروگاه می سازند.

  • طراحی و ساخت فونداسیون:

فونداسیون به عنوان ستون فقرات یک نیروگاه CHP عمل می کند و پایداری و طول عمر آنرا تضمین می نماید. تیم ساخت و ساز ما از تکنیک های پیشرفته و پیروی از استانداردهای صنعتی برای طراحی و ساخت متناسب با نیازهای خاص موتورها و توربین ها مختلف استفاده می کند.

  • نصب و راه اندازی سیستم های CHP:

با درک عمیق از فناوری CHP، ما در ادغام یکپارچه سیستم های CHP در نیروگاه شما سرآمد هستیم. چه یک آب شیرین کن باشد یا یک خشک کن میوه، خدمات ساختمانی ما شامل نصب و راه اندازی این سیستم ها می شود تا اطمینان حاصل شود که آنها با اجزای اصلی نیروگاه هماهنگ هستند.

  • یکپارچگی و ایمنی سازه:

ایمنی اولویت اصلی در شرکت بهره وری انرژی دشت خاوران است و ما قوانین ایمنی را در طول فرآیند ساخت و ساز به دقت دنبال می کنیم. تیم ساخت و ساز ما با دقت تمام جنبه های نیروگاه را برای تضمین یکپارچگی سازه و کاهش خطرات احتمالی بررسی و ارزیابی می کند.

  • مدیریت پروژه:

خدمات ساخت و ساز ما شامل مدیریت کارآمد پروژه می شود و تضمین می کند که زمان بندی ها رعایت شده و پروژه در حد بودجه باقی می ماند. تیم ما با مشتریان ارتباط مستقیم و موثر داشته و به‌روزرسانی‌های منظم از پیشرفت پروژه را ارائه می نماید.

  • تضمین کیفیت و تست:

ما در هر مرحله از فرآیند ساخت و ساز، فرآیندهای تضمین کیفیت و آزمایش دقیق را انجام می دهیم. این رویکرد به ما امکان می‌دهد تا هرگونه مشکل را به طور فعال شناسایی و حل کنیم و اطمینان حاصل کنیم که نیروگاه CHP شما در سطوح عملکرد بهینه خود کار می‌کند.

 

دیدگاه ها
ثبت دیدگاه

اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
این محصول را به دیگران پیشنهاد می دهم.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
کلیه حقوق متعلق به شرکت بهره وری انرژی خاوران می باشد