در شرکت بهره وری انرژی دشت خاوران (ِDashtkhavaran Energy Productivity Co)، تعهد ما به ارائه راه حل های جامع برای نیروگاه های مقیاس کوچک، فراتر از ساخت و ساز است. ما مجموعه کاملی از خدمات عملیاتی را برای اطمینان از عملکرد صحیح و کارآمد تأسیسات به شما ارائه می دهیم. با تمرکز بر تعمیر و نگهداری، آموزش نیروی کار و پشتیبانی مداوم، ما در تلاش هستیم تا عملکرد و بهره برداری صحیح را با پشتوانه تخصص خود در انواع موتور های گازسوز و دیزلی( از جمله موتورهای MWM و Jenbacher ) و توربین های گازی(مانند زیمنس)و تجربه در استفاده از سیستم‌های CHP برای آب شیرین کن و خشک‌کن‌های میوه بهینه کنیم.

خدمات بهره برداری ارائه شده از طرف شرکت بهره برداری دشت خاوران عبارت اند از:

  • تعمیر و نگهداری :

تعمیر و نگهداری منظم برای کارکرد نیروگاه CHP شما در اوج راندمان ضروری است. تیم تعمیر و نگهداری ماهر ما بازرسی های کامل، تعمیر و نگهداری پیشگیرانه و سرویس های معمولی موتورهای MWM و Jenbacher و سایر اجزای حیاتی را انجام می دهد. ما همچنین خدمات عیب یابی سریع و تعمیرات اضطراری را برای به حداقل رساندن خرابی و اطمینان از تولید برق بدون وقفه ارائه می دهیم.

  • بهینه سازی عملکرد:

خدمات عملیاتی ما فراتر از تعمیر و نگهداری است. ما بر بهینه سازی مداوم عملکرد نیروگاه CHP شما تمرکز می کنیم. از طریق تجزیه و تحلیل داده ها و نظارت مستمر، ما زمینه های بهبود را شناسایی کرده و اقداماتی را برای بهینه سازی، افزایش کارایی و قابلیت اطمینان اجرا می کنیم.

  • آموزش نیروی کار:

نیروی کار خوب آموزش دیده برای عملکرد موفقیت آمیز یک نیروگاه CHP ضروری است. ما برنامه‌های آموزشی جامعی را برای کارکنان شما ارائه می‌کنیم که جنبه‌های مختلف عملیات نیروگاه، پروتکل‌های ایمنی و رسیدگی به شرایط اضطراری را پوشش می‌دهد. هدف ما این است که تیم شما را با دانش و مهارت های مورد نیاز برای بهره برداری موثر از تاسیسات CHP توانمند کنیم.

  • مدیریت قطعات یدکی:

برای به حداقل رساندن زمان خرابی و ساده‌سازی فعالیت‌های تعمیر و نگهداری، خدمات مدیریت قطعات یدکی کارآمدی را ارائه می‌کنیم. تیم ما تضمین می‌کند که قطعات اصلی موتورهای MWM و Jenbacher و سایر تجهیزات به‌راحتی در صورت نیاز در دسترس هستند، این امر باعث کاهش زمان تحویل و بهینه‌سازی عملکرد می‌شود.

  • رعایت و ایمنی:

رعایت مقررات صنعتی و استانداردهای ایمنی از اهمیت بالایی برخوردار است. خدمات عملیاتی ما شامل ممیزی ها و ارزیابی های منظم می شود تا اطمینان حاصل شود که نیروگاه شما به تمام پروتکل های ایمنی پایبند است و الزامات قانونی لازم را برآورده می کند.

دیدگاه ها
ثبت دیدگاه

اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
این محصول را به دیگران پیشنهاد می دهم.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
کلیه حقوق متعلق به شرکت بهره وری انرژی خاوران می باشد